Agressie en Veiligheid

Heeft u personeel wat contact heeft met klanten, bijvoorbeeld aan de balie of als telefoniste? Dan kan het zijn dat uw personeel te maken krijgt met lastige klanten. Outrex heeft trainingen welke inzicht geeft in uw eigen spanning, de spanning van de klant en hoe u als bedrijf/instelling  of medewerker met deze agressie om kunt gaan.

Bij het trainen in de omgang met lastige en agressieve klanten vormt dit drieluik een belangrijk geheel. Wij trainen niet alleen in hoe u met technieken de klant aan kunt spreken maar we trainen ook uw personeel hoe zij met interne spanning om kunnen gaan. Dat is zeker zo belangrijk want als uw personeel reageert vanuit emotie dan is het aanspreken van de klant op zijn gedrag nooit 100% effectief en kan in het ergste geval leiden tot een escalatie in agressie.

Outrex maakt samen met u een programma wat kan van een dagdeel tot een 1, 2 of 3 daagse training. Deze training kan bestaan uit praktijktraining maar ook een combinatie van een digitale training met praktijk is mogelijk.